Descrierea Asociației:
Asociația GAL Poarta Transilvaniei este o organizație neguvernamentală formată printr-un parteneriat public-privat, finanțată prin programul LEADER din cadrul Programului Național de Dezvoltare Rurală. Scopul principal al asociației este dezvoltarea durabilă a teritoriului GAL Poarta Transilvaniei, prin acțiuni care să permită creșterea atractivității teritoriului și a viabilității economice, dezvoltarea de parteneriate precum și dezvoltarea abilităților locale.
Asociaţia GAL Poarta Transilvaniei anunţă următoarele posturi disponibile:
Animator – 3 posturi
Secretar – 1 post
I. ANIMATOR
Descrierea postului: activități de animare și informare, promovarea Strategiei de Dezvoltare a teritoriului GAL Poarta Transilvaniei, a acțiunilor și apelurilor de selecție, identificarea potențialilor beneficiari.
Cerințe:
Studii medii/superioare în domeniul administraţiei publice, ştiinţe economice, ştiinţe sociale sau agricole;
Specializări: managementul proiectelor, fonduri europene, construcţie parteneriate, dezvoltare rurală;
Cunoştinţe de limba engleză la un nivel mediu/avansat;
Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet, Email);
Cunoştiinţe temeinice cu privire la: Planul Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013, Abordarea LEADER la nivel european şi naţional, Cadrul Naţional Strategic de Referinţă, Politica Agricolă Comună, Legislaţie specifică proiectelor de investiţii;
Persoană dinamică, cu abilităţi dezvoltate de comunicare şi relaţionare.
Responsabilități, atribuții și sarcini specifice postului:
Diseminează în teritoriu informaţiile privind acţiunile GAL şi apelurile de propuneri de proiecte;
Oferă clarificări despre eligibilitatea proiectelor şi ale aplicanţilor, sprijinind astfel echipa executivă în pregătirea unor aplicaţii de calitate;
Desfăşoară activităţi proactive de identificare a potenţialelor proiecte care să răspundă obiectivelor strategice;
Culege din teritoriu informaţii despre modul de pregătire şi implementare a proiectelor pe care le comunică echipei executive a GAL;
Este intermediar între asociaţie şi grupurile ţintă specifice, fiind responsabil faţă de aceste părţi şi distribuind informaţii care dau posibilitatea grupurilor ţintă să înţeleagă politicile promovate de asociaţie;
Formulează mesaje, pregăteşte şi/sau prezintă materiale informative.
Beneficii:
Oportunități de dezvoltare profesională;
Participare la cursuri de formare profesională;
Salariu motivant.
II. SECRETAR
Descrierea postului: activităţi de secretariat, informare şi comunicare, organizare apel pentru proiecte, sprijinirea depunătorilor de proiecte, organizarea procesului de verificare şi decizie asupra proiectelor depuse.
Cerințe:
Studii medii/superioare finalizate cu diplomă de bacalaureat/licenţă;
Nivel de experienţă: minim 2 ani într-un post similar;
Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet, E-mail);
Cunoştinţe de limba engleză la un nivel mediu / avansat;
Persoană dinamică, cu abilităţi dezvoltate de comunicare şi relaţionare;
Cunoştiinţe solide cu privire la: Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013, abordarea LEADER, noţiuni generale despre UE şi politicile de dezvoltare ale UE.
Responsabilități, atribuții și sarcini specifice postului:
Înregistrează documente externe primite prin fax, e-mail, delegaţii;
Acordă sprijin administrativ şi tehnic echipei executive a GAL;
Asigură comunicarea internă şi externă cu beneficiarii, furnizorii, clienţii;
Oferă sprijin în monitorizarea activităţilor, elaborează rapoarte, pregăteşte documentele pentru întâlnirile periodice ale GAL;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
Primirea vizitatorilor şi anunţarea persoanelor de contact din asociaţie;
Face aranjamente logistice pentru evenimentele organizate de GAL sau la care participă reprezentanţi ai GAL;
Elaborează şi redactează documente şi situaţii cerute de echipa executivă;
Asigură arhivarea şi păstrarea documentelor;
Supraveghează registrele administrative;
Actualizează pagina de web a Gal-ului.
Beneficii:
Oportunități de dezvoltare profesională;
Participare la cursuri de formare profesională;
Salariu motivant.
PROCEDURA DE SELECŢIE ÎN VEDEREA ANGAJĂRII
1. Depunerea dosarelor de candidatură
Fiecare candidat va depune la Asociaţia GAL Poarta Transilvaniei un dosar de candidatură care cuprinde:
1) Scrisoare de intenţie;
2) CV Europass – datat și semnat;
3) Diplomă(e) studii – în copie;
4) Certificate şi/sau alte documente doveditoare ale experienţei;
5) C.I. – copie.
Dosarele pot fi transmise pe adresa de e-mail: office@vechi.poartatransilvaniei.ro / poartatransilvaniei@gmail.com sau depuse la sediul Asociaţiei GAL Poarta Transilvaniei din loc. Negreni, nr. 63 (sediul Primăriei Negreni), comuna Negreni, județul Cluj.
Termenul pentru depunerea, respectiv transmiterea dosarelor de candidatură este 17.05.2013, orele 16:00.
În ziua susținerii interviului, se vor analiza documentele originale, cu documentele depuse în copie la dosarul de candidatură. În acest sens, candidaţii vor avea asupra lor la proba interviului, diplomele și/sau certificatele în original.
ATENȚIE! Dosarele incomplete sau neconforme nu vor fi luate în considerare!
2. Organizarea interviului de angajare
Candidații care au depus dosare complete și conforme vor fi contactați în vederea programării interviului de angajare. Interviurile de angajare vor avea loc în data de 20.05.2013, începând cu orele 10:00 la sediul Asociației GAL Poarta Transilvaniei.
Tematica/Bibliografie pentru proba interviului pentru toate posturile:
1. Strategia de dezvoltare locală a GAL Poarta Transilvaniei;
2. P.N.D.R. 2007-2013 (www.madr.ro);
3. O.U.G. 34/2006 cu modificările ulterioare;
4. O.G. nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările ulterioare.
Strategia de dezvoltare locală a GAL Poarta Transilvaniei o puteti solicita pe adresa de e-mail: office@vechi.poartatransilvaniei.ro sau poartatransilvaniei@gmail.com.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la telefon: 0264-258.222 sau e-mail: office@vechi.poartatransilvaniei.ro / poartatransilvaniei@gmail.com.